Czy mogę otrzymać fakturę za wyjazd?
Jasne, że możesz? Wystarczy, że napiszesz do nas na info@snowee.pl ! Pamiętaj, że nasz system wystawia faktury automatycznie, więc jeśli chcesz zmienić dane na fakturze, musisz to zrobić przed wyjazdem!
Jasne, że możesz? Wystarczy, że napiszesz do nas na info@snowee.pl ! Pamiętaj, że nasz system wystawia faktury automatycznie, więc jeśli chcesz zmienić dane na fakturze, musisz to zrobić przed wyjazdem!
Upewnij się, że wysłałeś nam maila w tej sprawie i otrzymałeś potwierdzenie. Środki zostaną zwrócone na konto w ciągu 7 dni od otrzymania potwierdzenia.
Możesz to sprawdzić w Panelu Rezerwacyjnym. Pamiętaj, że wpłaty mogą być wprowadzone do Panelu z lekkim opóźnieniem, więc jeśli nie widzisz wpłaty od razu, to easy – to nie powód do zmartwień 😉
Jeżeli otrzymałeś maila, że rezerwacja została skasowana, zadzwoń na naszą infolinię. Jeśli Twoje rezerwacja jest ciągle aktywna, wyślij nam jak najszybciej potwierdzenie wykonania przelewu.
Szczegółowe warunki płatności są opisane w ofercie danego wyjazdu.
Możesz zapłacić tradycyjnym przelewem na nasze konto (szczegółową instrukcję płatności znajdziesz w szczegółach swojej rezerwacji w naszym Panelu Rezerwacyjnym). Możesz także zapłacić poprzez system płatności (dodatkowa opłata za płatność).
Szczegółowe informacje na temat zniżek można znaleźć na naszej stronie w zakładce Zniżki.