Finanse - Snowee
Czy mogę otrzymać fakturę za wyjazd?

Czy mogę otrzymać fakturę za wyjazd?

Jasne, że możesz? Wystarczy, że napiszesz do nas na info@snowee.pl ! Pamiętaj, że nasz system wystawia faktury automatycznie, więc jeśli chcesz zmienić dane na fakturze, musisz to zrobić przed wyjazdem!

Zrezygnowałem z opcji dodatkowej – kiedy mogę spodziewać się zwrotu środków?

Zrezygnowałem z opcji dodatkowej – kiedy mogę spodziewać się zwrotu środków?

Upewnij się, że wysłałeś nam maila w tej sprawie i otrzymałeś potwierdzenie. Środki zostaną zwrócone na konto w ciągu 7 dni od otrzymania potwierdzenia.

Czy moja zaliczka została zaksięgowana?

Czy moja zaliczka została zaksięgowana?

Możesz to sprawdzić w Panelu Rezerwacyjnym. Pamiętaj, że wpłaty mogą być wprowadzone do Panelu z lekkim opóźnieniem, więc jeśli nie widzisz wpłaty od razu, to easy – to nie powód do zmartwień 😉

Spóźniłem się z terminem wpłaty. Co zrobić?

Spóźniłem się z terminem wpłaty. Co zrobić?

Jeżeli otrzymałeś maila, że rezerwacja została skasowana, zadzwoń na naszą infolinię. Jeśli Twoje rezerwacja jest ciągle aktywna, wyślij nam jak najszybciej potwierdzenie wykonania przelewu.

Jak mogę zapłacić za wyjazd?

Jak mogę zapłacić za wyjazd?

Możesz zapłacić tradycyjnym przelewem na nasze konto (szczegółową instrukcję płatności znajdziesz w szczegółach swojej rezerwacji w naszym Panelu Rezerwacyjnym. Możesz także zapłacić poprzez system płatności Tpay (dodatkowa opłata za płatność: 30 zł).